Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenCarson, Cristi (Hrsg.)
InstitutionNorth East Association for Institutional Research (NEAIR)
TitelTime for Decisions: Visualizing the Future. Proceedings of the Annual NEAIR Conference (39th, Bethesda, Maryland, November 3-6, 2012)
Quelle(2012), (178 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Institutional Research; Marketing; Course Evaluation; Response Rates (Questionnaires); Community Colleges; National Surveys; Learner Engagement; Feedback (Response); Alumni; Online Surveys; Statistical Analysis; Institutional Characteristics; Multivariate Analysis; Student Characteristics; College Students; Student Experience; Student Attitudes; Graduate Surveys; Prediction; Data Analysis; Models; Dropouts; Institutional Mission; Identification; School Personnel; Employee Attitudes; College Faculty; Gender Differences; Teacher Salaries; Salary Wage Differentials; Maine; Maryland; Massachusetts; New York
AbstractThe NEAIR (North East Association for Institutional Research) 2012 Conference Proceedings is a compilation of papers presented at the Bethesda, Maryland conference. Papers in this document include: (1) Can a Marketing Campaign Increase Response Rates to Online Course Evaluations? (Kimberly Puhala); (2) Developing Community College Peer Institutions: Methods, Measures, & Issues (Joanna Musial-Demurat and Bruce Szelest); (3) Examining the Threat of Nonresponse Bias as a Follow-up to the National Survey of Student Engagement (Debra Allen and Theodore Coladarci); (4) Maximizing the Utility of Alumni Feedback (Susan Tammaro); (5) NCES Projection Methodology: Institutional Research Applications (J. R. Robles); (6) Non-returner Survey: Why Students Leave (Laura Ariovich and Allen Richman); (7) Testing Differences: Contrasts in Group Perceptions of Mission and Identity (Ellen Boylan and Kim Pavlick); and (8) Using Internal Market Ratios to Detect Gender Differences in Faculty Salaries (Chunmei Yao). (Individual papers contain appendices and references.) [For the 2011 proceedings, see ED546896.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: