Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHartney, Michael (Hrsg.)
InstitutionNational Governors Association, Center for Best Practices
TitelHonoring Progress: An Update on the NGA Center Honor States. Volume 1, Issue 3
Quelle(2007), (14 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterElementary Secondary Education; Graduation Rate; Incidence; State Government; School Readiness; Higher Education; Articulation (Education); Arkansas; California; Maine; Michigan
AbstractThis bimonthly newsletter provides information about the progress of the Honor States Grant Program, a governor-led effort to improve college- and work-ready graduation rates. This issue explores strategies that governors and state policymakers are using to define and assess college and work readiness, Progress of three states in assessment is highlighted. Suggested resources for policymakers are included. Contents include: (1) Facts at a Glance; (2) Rising to the Challenge: Michigan, Maine, and California Align Assessments to Promote Readiness; (3) A Bird's-Eye View: Assessing Readiness Across the States; (4) Leading the Charge: Professor Michael Kirst, Blogging for Change: Seamless Transitions for all High School Students; (5) Federal Update: Innovation America: A Partnership; (6) Resource Box; (7) Foundation Corner: The James Irvine Foundation, The Lumina Foundation, The Bill & Melinda Gates Foundation; (8) Articulating the Message: State Communications Plans Bring Awareness to Readiness; and (9) What's Next? How States Can Seal the Education Pipeline between the K-12 and Postsecondary Education Systems. (Contains 2 footnotes.) (ERIC).
AnmerkungenNational Governors Association. 444 North Capitol Street, Washington, DC 20001-1512. Tel: 202-624-5300; Fax: 202-624-5313; Web site: http://www.nga.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: