Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBennett, Albert; Bridglall, Beatrice L.; Cauce, Ana Mari; Everson, Howard T.; Gordon, Edmund W.; Lee, Carol D.; Mendoza-Denton, Rodolfo; Renzulli, Joseph S.; Stewart, Judy K.
InstitutionNorth Central Regional Educational Lab., Naperville, IL.
TitelAll Students Reaching The Top: Strategies for Closing Academic Achievement Gaps. A Report of the National Study Group for the Affirmative Development of Academic Ability.
Quelle(2004), (50 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Objectives; Academic Ability; Postsecondary Education; Public Schools; Outcomes of Education; Disproportionate Representation; Disadvantaged; Academic Achievement; Minority Groups
AbstractA mission of public schools is to produce students who are intellectually competent and prepared for postsecondary education and the increasingly competitive workforce. An urgent concern among education takeholders today is the underrepresentation of African Americans, Hispanics, and Native Americans among high-achieving students. Despite increased efforts to maximize educational outcomes and to respond to the challenge of educating increasingly multicultural, multilingual, and disadvantaged students, more work is necessary to continue to improve student performance. It is recommended that affirmative development of academic ability be nurtured and developed through (1) high-quality teaching and instruction in the classroom, (2) trusting relationships in school, and (3) supports for pro-academic behavior in the school and community. (ERIC).
AnmerkungenLearning Point Associates, 1120 East Diehl Road, Suite 200, Naperville, Illinois 60563. Tel: 800-356-2735 (Toll Free); Web site: http://www.learningpt.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: