Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJordan, Gillian; Jameson, Jill
TitelUnlocking Key Barriers for Staff on the Path to an e-University.
Quelle(2001), (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCase Studies; Computer Uses in Education; Distance Education; Educational Technology; Foreign Countries; Higher Education; Instructional Design; Instructional Development; Matrices; Pilot Projects; Program Development; United Kingdom (England)
AbstractThis case study identifies key barriers for staff on the path to an e-University and suggests ways to unlock them. The focus of the evidence-based research is an e-University pilot development in virtual learning in progress at the University of Greenwich (England). Documentary evidence for the study included feedback from 12 sub-projects in the overall development designed to test fitness for purpose in delivering and e-commerce degree program. Written commentary from staff on the steering group and from professional external facilitators on business modeling provided evidence of the following key barriers and suggestions on ways to overcome them: institutional distractions; confused perceptions of leadership and decision-making; skills and staff development issues; e-critics, communications, and overload problems; and quality problems. The authors took as their guiding principle a main focus on delivering excellence in learning for students. To recommend successful methods of unlocking the main barriers for staff on the path to an institutional implementation of e-learning, the e-University Key Barrier Matrix was developed. (Contains 13 references.) (Author/MES)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: