Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMinnesota State Dept. of Children, Families, and Learning, St. Paul.
TitelTech Reading/Small Engines: Performance Package, Minnesota Profile of Learning.
Quelle(1997), (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Academic Standards; Class Activities; Engines; High Schools; Performance Based Assessment; Reading Skills; Scientific and Technical Information; Small Engine Mechanics; State Standards; Student Evaluation
AbstractDeveloped by classroom teachers during the development phase of Minnesota's Graduation Standards, this performance package is made up of locally designed assignments that, taken together, show whether a student has learned and can apply the knowledge and skills related to technical reading regarding small engines. It begins with reference to the particular content standard addressed in the package (read and apply technical information from a variety of English language documents or electronic media), the educational level of the package (high school), and a summary statement of the content standard. It then describes the tasks associated with the student performances: (1) use specialized vocabulary and apply information from technical resources; and (2) disassemble and reassemble a large industrial 2- or 4-cycle engine. It then offers specific statements from the standard regarding what students should know and should do, the products, task description, special notes, and feedback checklists for each task enumerated in the package. (RS)
AnmerkungenMinnesota State Department of Children, Families & Learning, 1500 Highway 36 East, Roseville, MN 55113-4226. Tel: 651-582-8002.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: