Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCritchfield, Sandra; Hall, Nora; Pittman, Deborah
InstitutionAppalachia Educational Lab., Charleston, WV.; Eisenhower Regional Consortium for Mathematics and Science Education, Charleston, WV.
TitelK-8 Building Blocks for Algebra: Patterns, Functions, Relationships.
Quelle(1998), (100 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN1-891677-04-7
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Algebra; Elementary Education; Functions (Mathematics); Lesson Plans; Mathematics Activities; Mathematics Instruction; Number Concepts; Patterns in Mathematics; Teaching Methods
AbstractThe ability to use algebra in describing and analyzing real-world situations is becoming a basic skill for all students. The main focus of this book is on patterns, functions, and relationships. Information and ideas on how algebraic thinking can be developed in the years leading to a formal algebra course are included. K-8 teachers are offered a series of appropriate activities that will excite students about mathematics in general and algebra in particular. Activities, grouped by grades K-2, 3-5, and 6-8, are organized around the instructional process and include a list of necessary materials and background information for students and instructors. (ASK)
AnmerkungenAppalachia Educational Laboratory, P.O. Box 1348, Charleston, WV 25325-1348; Tel: 800-624-9120 (Toll Free); e-mail: aelinfo@ael.org; Web site: http://www.ael.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: