Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMatter, M. Kevin
TitelAvoiding Assessment Anarchy. Quality Test Administration Strategies: Communicate Expectations, Reduce Variation, Increase Quality, Improve Relationships, Reward Excellence, Recognize Success.
Quelle(1996), (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Communication (Thought Transfer); Data Collection; Educational Assessment; Elementary Secondary Education; Evaluation Methods; Quality Control; School Districts; Testing; Testing Programs; User Needs (Information)
AbstractThis paper presents strategies that address the needs of the school district assessment office for standardized procedures to support reliable and efficient test processing and reporting and that meet the needs of school staff for test administration guidelines. The key to test administration and processing quality is a knowledgeable test coordinator at each site. The Building Test Coordinator (BTC) may be a teacher or administrator, but should not be the school's principal. It is essential for district testing personnel to meet with all BTCs before the test, and to acknowledge their performances after the test through some appropriate reward or acknowledgment. Personal delivery and check-in of all testing materials will help ensure success. Communication, at all points in the process, is the key to effective test administration and processing. Total quality techniques in testing depend on procedures that involve the user throughout the entire process. Assessment offices need to design goals, processes, and procedures with the user in mind. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: