Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNew York Inst. of Tech., Old Westbury.
TitelMath 3008--Developmental Mathematics II. Course Outline.
Quelle(1987), (34 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Leitfaden; Unterricht; Lernender; Algebra; Behavioral Objectives; College Mathematics; Course Content; Course Descriptions; Course Organization; Higher Education; Mathematical Concepts; Mathematics Curriculum; Mathematics Education; Mathematics Instruction; Mathematics Materials; Mathematics Skills; Problem Sets; Problem Solving; Undergraduate Study
AbstractThis document contains the course syllabus and 12 independent practice modules for an introductory college algebra course designed to develop student proficiency in the basic algebraic skills. This is designed as the second of a two-semester sequence. Topics include performing operations with radicals and exponents; learning to solve equations; learning to graph linear equations; learning to find solution sets algebraically; and an overview of the properties of angles and triangles. Information given in this syllabus includes: (1) textbook; (2) grading criteria; (3) course description; (4) course procedures; (5) behavioral objectives; and (6) course outline. (CW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: