Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionGeorgia Univ., Athens. Div. of Vocational Education.
TitelStudent Assessment System. Student Performance Record. Task Detailing. Transportation/Automotive Mechanics. Georgia Vocational Education Program Articulation.
Quelle(1980), (74 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Nachschlagewerk; Auto Mechanics; Engines; Job Performance; Job Skills; Motor Vehicles; Occupational Information; Postsecondary Education; Trade and Industrial Education
AbstractThis booklet lists tasks and functions the student in the transportation cluster should be able to do upon entering an employment situation or a postsecondary school. (Listings are also available for the areas of allied health occupations/practical nursing and cosmetology.) Tasks are coded to correspond to those on the Student Performance Record, which details a student's past performance. Units with objective and outline are listed for seven major blocks (and performance groups): (1) automotive service (introduction to handtools, chassis lubrication, servicing cooling and suspension systems), (2) hydraulic brakes, (3) engine overhaul (valve grinding and adjustment), (4) tune up and electrical (testing engine, testing and servicing battery, spark plug service, testing ignition coil and ignition condenser, testing distributor, testing charging system, testing starter motor, fuel systems), (5) small engines (repair), (6) marine engines (repair), and (7) automotive emission controls (testing and repair). The document concludes wlth a task cross-listing index. (Domain referenced tests for skills and theory are available separately as CE 027 746 and CE 027 747.) (YLB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: