Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBraswell, James S.; Romberg, Thomas A.
InstitutionWisconsin Univ., Madison. Research and Development Center for Cognitive Learning.
TitelObjectives of "Patterns in Arithmetic" and Evaluation of the Telecourse for Grades 1 and 3. Technical Report No. 67.
[Report No.: WRDCCL-TR-67
Quelle(1970), (86 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAchievement; Elementary Education; Elementary School Mathematics; Instruction; Objectives; Patterns in Mathematics; Research; Surveys; Television Curriculum; Testing
AbstractPart One of this report discusses the background and philosophy of the Patterns in Arithmetic (PIA) television program. Mathematical objectives for Grades 1-4 are discussed in detail. Part Two presents the results of a summative, noncomparative evaluation done on the PIA program in Grades 1 and 3 during the 1966-67 school year. Classes in Alabama and Wisconsin participated in the study at both grade levels. The instruments used in the evaluation fall into three categories: (1) achievement tests designed specifically for the PIA program; (2) standardized achievement test; and (3) teacher and pupil inventories. (MP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: