Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWircenski, J. L.
InstitutionPurdue Univ., Lafayette, IN. Dept. of Industrial Education.
TitelDeveloping Career Counseling Instruments. A Guidance Handbook.
[Report No.: VT-103-235
Quelle, (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Admission Criteria; Career Counseling; Career Guidance; Guidelines; Guides; Material Development; Measurement Instruments; Rating Scales; Student Evaluation; Student Placement; Vocational Education
AbstractGuidelines are presented for developing a career counseling instrument which may be used to identify and select students who can best benefit from a particular vocational program. Instrument construction takes approximately two hours and entails selecting appropriate criteria for student evaluation (such as grades, attendance, attitude, mental level, and program interest) and assigning point values to each one. The student is rated on a scale for each of the criteria, resulting in the attainment of points for each scale as well as a total point count for the instrument. Data for the instrument is obtained from student records and teacher evaluation. Sample forms are included. (Author/RG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: