Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionTexas Education Agency, Austin.
TitelProject Child Ten Kit 12: Components of Accountability.
Quelle, (104 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Accountability; Behavioral Objectives; Competency Based Teacher Education; Diagnostic Teaching; Exceptional Child Education; Instructional Materials; Language Handicaps; Learning Disabilities; Performance Criteria; Student Placement
AbstractPresented is the last of 12 instructional kits, on accountability, for a performance based teacher education program which was developed by Project CHILD, a research effort to validate identification, intervention, and teacher education programs for language handicapped children. Included in the kit are directions for preassessment tasks for six performance objectives, a listing of the performance objectives (such as analyzing program placement for a language disabled child), instructions for six learning experiences (such as evaluating a staffing conference), a checklist for self-evaluation for each of the performance objectives, and guidelines for proficiency assessment of each objective. Also included are sample assessment forms for use with three instructional programs. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: