Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMeyer, Rex
InstitutionUnited Nations Educational, Scientific, and Cultural Organization, Paris (France).
TitelReport to UNESCO on Eleven Weeks as Consultant to the Governments of Kenya, Tanzania, Zambia and Malawi on Aspects of Biology Teaching, February to April, 1971.
Quelle(1971), (147 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN85837-006-9
SchlagwörterBiology; Change Agents; Curriculum Development; Developing Nations; Educational Programs; International Education; Secondary School Science; Kenya; Malawi; Tanzania; Zambia
AbstractThis report describes the activities of a UNESCO consultant who visited Kenya, Tanzania, Zambia and Malawi for the purpose of assisting local education agencies in the Biology Teaching Pilot Project. The consultant's report briefly summarizes the status of the School Science Project (SSP) in these East African countries. Also listed are the attempts and activities that have been undertaken to write books, train teachers and evaluate the program. Recommendations for future action are given. (PS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: