Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBracken, Marilyn C.; Shilling, Charles W.
InstitutionGeorge Washington Univ., Washington, DC. Biological Sciences Communication Project.
TitelEducation and Training of Information Specialists in the U.S.A.
Quelle(1966), (1 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterComputer Science; Computer Science Education; Graduate Study; Information Science; Library Education; Library Schools; Library Science; Professional Education; Program Descriptions
AbstractA brief analysis of educational activities in the field of information science is followed by summary descriptions of degree programs in the field available in twenty universities and institutions in the United States. When possible, descriptions were taken directly from the material sent by directors of the various programs. Included are (1) all programs with information science as the main area of concentration, (2) programs in library science with an available major in information science, and (3) programs in computer science only when the option to specialize in the area of information science is available.
AnmerkungenClearinghouse for Federal Scientific and Technical Information, Springfield, Va. 22151 (PB-170 719, MF $.65, HC $3.00).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: