Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLevesque-Bristol, Chantal
Sonst. PersonenKuh, Georges Ful (Vorw.)
TitelStudent-centered pedagogy and course transformation at scale.
Facilitating faculty agency to impact institutional change. First edition.
QuelleSterling, Va.: Stylus Publishing, LLC (2021), xviii, 224 S.Verfügbarkeit 
BeigabenDiagramme
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN978-1-64267-100-1; 978-1-64267-101-8; 9781642671025
SchlagwörterOrganisationswandel; Bildungsreform; Lernorganisation; Qualitätssteigerung; Universität; Hochschulunterricht; USA
Abstract"In response to national concerns a decade ago, driven by research that showed that higher education was making little impact on students' development of broad competencies and critical thinking, the provost and president of Purdue University, a research university, instituted a program whose goals were to build on the accumulated knowledge on effective teaching to facilitate student learning, improve outcomes, and change the institutional culture around teaching and learning - objectives to which many institutions aspire, but which few consistently attain, or attain at scale"--.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2024/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: