Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Levis, John M. (Hrsg.); Derwing, Tracey M. (Hrsg.); Sonsaat-Hegelheimer, Sinem (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Second language pronunciation. Bridging the gap between research and teaching. |
Quelle | Chichester, West Sussex, UK: Wiley Blackwell (2022), vi, 339 S. |
Beigaben | Illustrationen |
Zusatzinformation | Inhaltsverzeichnis |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-1-119-80152-8 |
Schlagwörter | Empirische Forschung; Wahrnehmung; Digitale Medien; Medieneinsatz; Sekundarbereich; Schülerbeurteilung; Feedback; Unterrichtsforschung; Gesprochene Sprache; Ausspracheschwierigkeit; Fremdsprachenunterricht; Zweitsprache; Englisch als Zweitsprache; Coaching; Zweitsprachenerwerb; Effektivität; Fallbeispiel; Modell; Kanada; Neuseeland; USA |
Abstract | In this book, a team of distinguished researchers and educators delivers an incisive and practical approach to evidence-based pronunciation instruction in second language classrooms. Developed for language teachers who want to incorporate and implement the most effective pedagogical methods in their language instruction, this edited volume offers 15 essays that connect the latest research with practical applications in the classroom. (DIPF/Orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2023/1 |