Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenDerrington, Mary Lynne (Hrsg.); Brandon, Jim (Hrsg.)
TitelDifferentiated teacher evaluation and professional learning.
Policies and practices for promoting career growth. [1st ed.].
QuelleCham: Palgrave Macmillan (2019), xix, 232 S.Verfügbarkeit 
ReihePalgrave studies on leadership and learning in teacher education
BeigabenIllustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN978-3-030-16456-0
SchlagwörterEvaluation; Alberta; Belgien; Beruf; Kanada; Lehrer; Lehrerfortbildung; Professionalisierung; Schulleitung; Schulpolitik; Supervision; Evaluation; Flandern; Lehrerkollegium; USA; Schulpolitik; Internationaler Vergleich; Berufsanfänger; Berufserfahrung; Instruktion; Expertise; Schulleitung; Lehrer; Lehrerausbildung; Supervision; Lehrerfortbildung; Lehrerkollegium; Beruf; Berufliche Kompetenz; Berufserfahrung; Professionalisierung; Internationaler Vergleich; Expertise; Instruktion; Berufsanfänger; Alberta; Belgien; Flandern; Kanada; Québec; USA
AbstractThis book discusses teacher evaluation and how it can provide the foundations for professional development. The editors and contributors illustrate how teachers with varying levels of expertise, experience and learning needs can benefit from differentiated evaluation and professional development designed to help them reach their full potential. The book examines various aspects of differentiation including levels of experience from pre-service to veteran, practices of school principals as they supervise and evaluate staff, and wider education policies that can support or hinder differentiation. Providing fascinating insights into how teacher evaluation policies can support practice in a variety of contexts, this timely collection will be of interest and value to students and scholars of teacher evaluation and professional development. (Orig.).
Erfasst vonDIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main
Update2021/2
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: