Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | O'Farrell, Sally |
---|---|
Titel | Flexibilité, accessibilité et individualisation. Le défi pour les acteurs francais de la formation ouverte et à distance. |
Quelle | In: Revue internationale d'éducation, (1999) 23, S. 37-46Infoseite zur Zeitschrift |
Sprache | französisch; englische Zusammenfassung; französische Zusammenfassung; spanische Zusammenfassung |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 1254-4590 |
Schlagwörter | Multimedia; Berufsbildung; Fernstudium; Fortbildung; Weiterbildung; Innovation; Organisation; Frankreich |
Abstract | How to take advantage of Open and Distance Learning technical progress in order to reduce the effects of social exclusion? How to assert a strong cultural presence in the competitive field of multimedia products? French specificity in legal, social and economic affairs is analysed through examples. The tone of the article invites firm commitment to take up the challenge. (DIPF/orig.) |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2001_(CD) |