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Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
We describe the role of research in designing ScienceWorks, an innovative gallery at The Children's Museum of Indianapolis. The gallery, intended for 6-10-year-old children and their families, was constructed on the basis of existing and new research concerning how children think and learn about science. The gallery is atypical in several respects, but perhaps most fundamentally in its overarching agenda, to foster children's understanding. Each major component in the gallery contains a broad array of activities to support learning for casual visitors, but also includes opportunities for successively deeper levels of learning and engagement. Existing research on science learning was reviewed to develop the theoretical framework that guided the design process. Moreover, research informed the development of each of the major gallery components and its associated learning activities. Current ongoing research focuses on identifying effective forms of mediation in the gallery, which is more accurately conceived as a collection of tools for supporting children's learning at various levels of engagement, than as a series of stand-alone "exhibits." (Autorenreferat übernommen. Copyright John Wiley & Sons, Inc.).
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Standortunabhängige Dienste
0036-8326
Schauble, Leona; Bartlett, Karol: Constructing a Science Gallery for Children and Families: The Role of Research in an Innovative Design Process. 1997.
2381310
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