Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLee, Mellanie; Storey, Keith; Anderson, Jacki L.; Goetz, Lori; Zivolich, Steve
TitelThe Effect of Mentoring versus Job Coach Instruction on Integration in Supported Employment Settings.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps, 22 (1997) 3, S.151-58Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdults; Collegiality; Interpersonal Communication; Interpersonal Relationship; Mentors; Models; Peer Acceptance; Severe Mental Retardation; Supported Employment
AbstractA study of individuals with severe mental retardation who were trained using the traditional job coach model (n=10), or using a mentoring model (n=10), found individuals with severe mental retardation who were trained using the mentor model had more interactions with typical coworkers than those trained using the job coach model. (Author/CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: