Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSherwood, Frank P.
TitelRevisiting the Premises of a DPA Program After 25 Years: Sharp Differences with the Ph.D.
QuelleIn: Journal of Public Administration Education, 2 (1996) 2, S.107-15Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1087-7789
SchlagwörterStellungnahme; Curriculum Design; Doctoral Dissertations; Doctoral Programs; Higher Education; Program Development; Public Administration; Public Administration Education; Research Skills; Theory Practice Relationship
AbstractIn a memorandum to the University of Southern California's Washington Public Affairs Center, its founding director reflects on the experience of establishing the doctoral program in public administration and the assumptions, practices, and resource issues associated with it, including essential elements such as careful selection of students and dissertations that emphasize students' personal learning and engagement with the research topic. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Public Administration Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: