Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEdwards, Sherri
TitelEffects of a Self-Paced Workbook on Students' Skills and Attitudes.
QuelleIn: Research Strategies, 9 (1991) 4, S.180-88Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0734-3310
SchlagwörterCollege Libraries; Comparative Analysis; Evaluation Methods; Higher Education; Individualized Instruction; Instructional Effectiveness; Intermode Differences; Library Instruction; Library Skills; Pacing; Questionnaires; Student Attitudes; Workbooks
AbstractDescribes a study that was conducted at Ohio State University at Mansfield to measure the effects of a self-paced, self-instructional workbook, both with and without a librarian's presentation, on students' library skills and their attitudes about libraries and librarians. Students' evaluations of the workbooks are also reported. (eight references) (LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Research Strategies" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: