Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBarrow, Robin
TitelThe Role of Conceptual Analysis in Curriculum Inquiry: A Holistic Approach.
QuelleIn: Journal of Curriculum and Supervision, 5 (1990) 3, S.269-78Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCurriculum Research; Elementary Secondary Education; Evaluation Criteria; Models; Qualitative Research; Research Methodology
AbstractThe holistic approach to curriculum has four essential characteristics: (1) integrating questions about means and ends; (2) using many specific inquiry modes; (3) emphasizing conceptual questions; and (4) generating certain methodological and practical needs a holistic vision to make sense. Includes seven references. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: