Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLawrenz, Frances; Orton, Robert E.
TitelA Comparison of Critical Thinking Related Teaching Practices of Seventh and Eighth Grade Science and Mathematics Teachers.
QuelleIn: School Science and Mathematics, 89 (1989) 5, S.361-72Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClass Activities; Critical Thinking; Mathematics Teachers; Science Teachers; Secondary School Mathematics; Secondary School Science; Teaching Methods; Teaching Styles; Test Items; Tests
AbstractInvestigates similarities and differences of science and mathematics teachers' teaching practices related to critical thinking. Compares the two groups of teachers in terms of objectives and assessment techniques, teaching preferences, various activities, and use of cooperative groups. Reports the results for all of 53 items. (YP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: