Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJohnson, Scott D.
TitelA Description of Expert and Novice Performance Differences on Technical Troubleshooting Tasks.
QuelleIn: Journal of Industrial Teacher Education, 26 (1989) 3, S.19-37Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEquipment Maintenance; Identification; Information Seeking; Instructional Improvement; Job Performance; Postsecondary Education; Problem Solving; Technical Occupations
AbstractA study identified performance differences between expert and novice technicians who troubleshoot faulty technical equipment and recommended improvements in the instruction of troubleshooting techniques. Results indicate that the primary differences between experts and novices were quality of information acquired and quality of hypotheses generated. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: