Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBostock, David
TitelGrouping Problems in the First Foreign Language.
QuelleIn: British Journal of Language Teaching, 26 (1988) 3, S.153-54Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Ability Grouping; Foreign Countries; Grammar Translation Method; Grouping (Instructional Purposes); Notional Functional Syllabi; Second Language Instruction; Secondary Education; Student Placement; Track System (Education); United Kingdom (England); United Kingdom (Wales)
AbstractDiscusses the problems for a head of department in organizing first foreign language classes. The merits of ability grouping are briefly analyzed. The mixed ability approach is proposed as most desirable, especially with the use of topic-based as opposed to traditional grammar-based language courses. (Author/LMO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: