Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDarch, Craig; und weitere
TitelEvaluation of the Williamsburg County Direct Instruction Program: Factors Leading to Success in Rural Elementary Programs.
QuelleIn: Research in Rural Education, 4 (1987) 3, S.111-18Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Elementary Secondary Education; Language Skills; Longitudinal Studies; Mathematics Skills; Methods Research; Outcomes of Education; Reading Skills; Retention (Psychology); Rural Education; Spelling; Standardized Tests; Student Evaluation; Teaching Models; South Carolina
AbstractPresents evaluation studies examining use of Direct Instruction (DI) Model on rural South Carolina students. Compares results of DI and conventional methods in reading, mathematics, language, and spelling. Results show DI students outperformed local comparison students on virtually every measure. (TES)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: