Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMaik, Thomas A.
TitelWord Processing in the Business Writing Classroom: Applications and Reactions.
QuelleIn: Bulletin of the Association for Business Communication, 50 (1987) 4, S.4-6Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBusiness Education; Computer Uses in Education; Education Work Relationship; Higher Education; Student Attitudes; Surveys; Technical Writing; Word Processing; Writing Instruction; Writing Processes; Writing Research; Writing Skills
AbstractOffers the results of a survey of business writing students in which they were asked to rate the helpfulness of learning word processing as a part of the course. Concludes that students felt the instruction was very helpful and intended to use word processing in other classes and after graduation. (JC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: