Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBoehnlein, Mary
TitelReading Intervention for High-Risk First-Graders.
QuelleIn: Educational Leadership, 44 (1987) 6, S.32-37Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Elementary Education; High Risk Students; Learning Experience; Reading Improvement; Reading Instruction; Teacher Education; Teacher Student Ratio
AbstractThe Ohio Department of Education through collaboration with local schools and teacher training institutions developed use of the New Zealand Reading Recovery Program (one-on-one reading instruction) for high-risk first graders. Results have been remarkable; 90 percent of the at-risk students reached average level reading skills after 30 to 40 hours of instruction. (MD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: