Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLezotte, Lawrence W.
TitelMore Schools Are Working, But Even More Can.
QuelleIn: Social Policy, 15 (1984) 2, S.46-48Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Disadvantaged Youth; Educational Change; Educational Improvement; Educational Policy; Elementary Secondary Education; Equal Education; School Effectiveness
AbstractNo meaningful and lasting educational reform will occur unless policymakers and responsible educators continue to address the effective education of disadvantaged children. The good beginning provided by effective schools research must be consolidated. Educators should challenge recent reform proposals that are likely to assist the relatively advantaged alone. (RDN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: