Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEwell, Yvonne
TitelUse Technology to Cope with the Scarcity of Math and Science Teachers.
QuelleIn: American School Board Journal, 169 (1982) 9, S.26Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Technology; Elementary Secondary Education; Master Teachers; Mathematics Teachers; Teacher Shortage
AbstractTo offset a shortage of mathematics teachers, the East Oak Cliff schools in Dallas (Texas) use an electronic chalkboard to convert chalk strokes made by a master teacher into electronic signals that can be transmitted to another classroom, reconverted, and displayed as written information on a television monitor. (Author/MLF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: