Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLieberman, Ann
TitelTime on Task: The Aftermath.
QuelleIn: Journal of Classroom Interaction, 17 (1982) 2, S.38-40Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Adoption (Ideas); Diffusion; Educational Needs; Elementary Secondary Education; Information Dissemination; Instructional Innovation; Teacher Attitudes; Teacher Motivation; Teaching Methods; Time on Task
AbstractStrategies for informing teachers about academic learning time, the major concept of the Beginning Teacher Evaluation Study, are described. Recommendations include: (1) encouraging a stance of reflection and self-study among teachers; (2) teacher involvement in research, (3) staff development efforts; and (4) appreciation of the complexities of teaching. (PP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: