Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPlake, Barbara S.; und weitere
TitelEffect of Item Arrangement, Knowledge of Arrangement, and Test Anxiety on Two Scoring Methods.
QuelleIn: Journal of Experimental Education, 49 (1981) 4, S.214-19Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Mathematics; Difficulty Level; Higher Education; Multiple Choice Tests; Performance Factors; Scoring Formulas; Test Anxiety; Test Format; Test Items; State Trait Anxiety Inventory
AbstractNumber right and elimination scores were analyzed on a college level mathematics exam assembled from pretest data. Anxiety measures were administered along with the experimental forms to undergraduates. Results suggest that neither test scores nor attitudes are influenced by item order knowledge thereof, or anxiety level. (Author/GK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: