Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMartin-Reynolds, JoAnne
TitelThe Effects of a Self-Evaluation Model on the Focus Reaction of Student Teachers during Split-Screen Videotape Feedback.
QuelleIn: Journal of Educational Research, 73 (1980) 6, S.360-64Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAudiovisual Aids; Feedback; Higher Education; Self Evaluation (Individuals); Student Teachers; Teaching Methods; Teaching Styles
AbstractAn experimental and control group pretest-posttest design was used to determine effects on subjects' focus during playback of a self-evaluation model for use by student teachers in conjunction with split-screen videotape feedback. Results indicated that both groups' focus reactions changed significantly from the pretest to the posttest. (Author/JD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: