Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enUtunen, Heini; Crowder, Ryan; Arabi, Elham; Tokar, Anna; Mattar, Lama
TitelPromoting Learning Retention and Nudging Behavior Change through Learning Design Practices for WHO Online Platform
QuelleIn: Journal of Educators Online, 20 (2023) 3, (16 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterRetention (Psychology); Behavior Change; Learning Strategies; Online Courses; Student Behavior; Behavior Modification; Curriculum Development; Cognitive Processes
AbstractThis article aims to present learning strategies that can be applied to OpenWHO online courses to primarily increase learning retention and nudge behavior change where applicable. This paper draws on existing research on learning strategies and takes an innovative approach to recommend how these strategies could be applied to learning design to support online learners. Thus, by examining recent cognitive science literature, this critical reflection paper presents approaches to design effective online courses that improve learning retention or nudge changes in behavior where necessary. (As Provided).
AnmerkungenJournal of Educators Online. Grand Canyon University, 23300 West Camelback Road, Phoenix, AZ 85017. e-mail: CIRT@gcu.edu. Web site: https://www.thejeo.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: