Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMullin, Christopher M.; McKeown-Moak, Mary
TitelBridging the Great Divide: Translating Research into Policy
QuelleIn: NASPA Journal About Women in Higher Education, 8 (2015) 2, S.189-194 (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1940-7882
DOI10.1080/19407882.2015.1057168
SchlagwörterTheory Practice Relationship; Relevance (Education); Educational Research; Audience Analysis; Alignment (Education); Writing Strategies; Audience Awareness; Media Literacy; Policy Formation; Educational Researchers; Educational Policy; Educational Administration
AbstractHow to make research relevant to policymakers is an enduring question in academe. Building upon the experience of the authors, this article examines the issue of research relevance to policymakers and provides suggestions for researchers interested in connecting their research to policy at the institutional, state, and federal levels. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 325 Chestnut Street Suite 800, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Fax: 215-625-2940; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "NASPA Journal About Women in Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: