Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLong, Samuel; Long, Ruth
TitelChanging Inputs to the Civic Education Process: A Comparison of the Political Socialization Role Perceptions of Social Studies Teachers and Teacher Candidates
Quelle(1974)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterIndividual Characteristics; Political Socialization; Questionnaires; Role Perception; Secondary School Teachers; Student Teachers; Teacher Attitudes; Teacher Behavior; Teacher Role
AbstractThis paper endeavored to investigate the perspectives of both social studies teachers and social studies teacher-candidates with regard to various components of the teacher's role in the civic education of secondary school students. (Author/RK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: