Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSailer, John D.
InstitutionNational Association of Scholars (NAS)
TitelThe Anatomy of a Diversity, Equity, and Inclusion Takeover: A Case Study of the University of Tennessee
Quelle(2022), (16 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterDiversity; Equal Education; Inclusion; Case Studies; Universities; College Programs; Educational Policy; School Policy; Access to Education; Ideology; College Curriculum; Curriculum Development; Teacher Recruitment; Personnel Selection; Teacher Promotion; Tenure; Bias; Affirmative Action; Tennessee
AbstractThis report offers analysis of the University of Tennessee's Diversity Action Plans. Every academic college and every Vice-Chancellor Unit on campus issued plans. True to Chancellor Donde Plowman's vision, these colleges and units propose extensive and ideologically-charged reforms. The National Association of Scholars finds in these plans nothing short of a blueprint for an institutional overhaul--the anatomy of a diversity, equity, and inclusion takeover. Such a takeover will have obvious implications for education at the University of Tennessee. The National Association of Scholars believes that true education will erode and indoctrination will flourish. These plans, moreover, reveal in extensive detail what an exhaustive diversity, equity, and inclusion program looks like. Thus the report provides a case study in the rolling revolution under way in academia. (ERIC).
AnmerkungenNational Association of Scholars. 221 Witherspoon Street 2nd Floor, Princeton, NJ 08542-3215. Tel: 609-683-7878; e-mail: nasonweb@nas.org; Web site: http://www.nas.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: