Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inO'Meara, KerryAnn
InstitutionUniversity of Massachusetts, Boston. New England Resource Center for Higher Education (NERCHE)
TitelScholarship Unbound: Assessing Service as Scholarship in Promotion and Tenure Decisions. New England Resource Center for Higher Education Publications. Working Paper 25
Quelle(2001), (33 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFaculty Promotion; Tenure; College Faculty; Scholarship; Decision Making; Rewards; Institutional Mission; Job Satisfaction; Faculty Workload; Faculty Development; Teacher Role; Public Service
AbstractScholars of higher education have long recognized that existing reward systems and structures in academic communities do not weight faculty professional service as they do teaching and research. This paper examines how four colleges and universities with exemplary programs for assessing service as scholarship implemented these policies within colleges of education. Case studies suggest that policies to assess service as scholarship can increase consistency among an institution's service mission, faculty workload, and reward system; expand faculty's views of scholarship; boost faculty satisfaction; and strengthen the quality of an institution's service culture. (As Provided).
AnmerkungenNew England Resource Center for Higher Education. University of Massachusetts Boston, 100 Morrissey Boulevard, Boston, MA 02125-3393. Tel: 617-287-7740; Fax: 617-287-7747; Web site: https:scholarworks.umb.edu/nerche
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: