Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAnderson, Meredith B. L.
InstitutionUNCF, Frederick D. Patterson Research Institute (FDPRI)
TitelThe Lift Every Voice and Lead Toolkit: A Community Leader's Advocacy Resource for K-12 Education
Quelle(2017), (20 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Leadership Role; Advocacy; Elementary Secondary Education; Achievement Gap; Transformational Leadership; African American Students; Educational Strategies; Equal Education; Racial Differences; Educational Change; Hispanic American Students; Access to Education; Disproportionate Representation; Academically Gifted; Advanced Placement Programs; White Students; College Readiness; African American Teachers; Educational Resources; Academic Aspiration; Public Support; Consciousness Raising; Social Media; Partnerships in Education; Community Involvement; Social Networks; News Media
AbstractThis brief encourages leaders to utilize their influence to help alleviate the long-standing achievement gaps in the education system, because when students flourish, entire communities can flourish as well. The authors want to ensure that grasstops are intentional in their advocacy for black students. The "Lift Every Voice and Lead Toolkit" provides tangible tips, strategies, talking points and resources to help grasstops who are serious about using their influence to make transformational change for all youth. [For the first report in this series, "Done to Us, Not with Us: African American Parent Perceptions of K-12 Education," see ED573649. For the second report, "Lift Every Voice and Lead: African American Leaders' Perceptions of K-12 Education Reform," see ED588631.] (ERIC).
AnmerkungenFrederick D. Patterson Research Institute, UNCF 1805 7th Street NW, Washington, DC 20001. Tel: 202-810-0246; Fax: 202-234-0225; e-mail: fdpri@uncf.org; Web site: http://uncf.org/fdpri
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: