Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenParker, Tiffany (Hrsg.)
TitelForty Years of Excellence and Beyond. Proceedings of the Annual North East Association for Institutional Research (NEAIR) Conference (40th, Newport, Rhode Island, November 9-12, 2013)
Quelle(2013), (170 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Institutional Research; Politics; Data; Benchmarking; Outcomes of Education; Decision Making; Grade Point Average; College Freshmen; College Transfer Students; Influences; Models; Graduation; Educational Demand; Professional Education; Liberal Arts; Higher Education; Surveys; STEM Education; School Holding Power; Graduation Rate; College Outcomes Assessment; College Admission; College Entrance Examinations; Private Colleges; Response Rates (Questionnaires); Massachusetts; New York
AbstractThe NEAIR 2013 Conference Proceedings is a compilation of papers presented at the Newport, Rhode Island, conference. Papers in this document include: (1) Aspiring to the Role of "Data Badass:" Some Thoughts on the Political Context of IR (Mark Freeman); (2) Data-Driven Internal Benchmarks and Successful Learning Outcomes (Mamta Saxena and Douglas L. Flor); (3) Going Test-Optional: Gathering Evidence and Making the Decision at Ithaca College (Yuko Mulugetta); (4) Influence of Factors on Cumulative GPA of Freshman and Transfer Students (Tania Das); (5) An Institutional Model for Degree Completion: A "Moneyball" Approach (Alexander Yin and Lecitia Oseguera);(6) The Ripple Effect: Declining Student Interest in Humanities amidst Growing Demand for Professional Education (Elissa Lu); (7) Timing is Everything: What we can Learn from "Survey Procrastinators" (Lauren Conoscenti); (8) Understanding the Leaky STEM Pipeline by Taking a Close Look at Factors Influencing Retention and Graduation Rates (Di Chen and Heather Kelly);(9) Using National Benchmarking Assessment to Inform Student Learning Outcomes (Mark Rotondo and Darlena Jones). [Individual papers contain references.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: