Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEducational Research Service, Arlington, VA.
TitelFringe Benefits for Teachers in Public Schools, 1987-88. Part 3 of National Survey of Fringe Benefits in Public Schools. ERS Report.
Quelle(1988), (54 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Compensation (Remuneration); Elementary Secondary Education; Fringe Benefits; Health Insurance; Leaves of Absence; National Surveys; Public School Teachers; Retirement Benefits; Salaries; School Statistics; Tables (Data); Teacher Employment Benefits; Vacations; Wages
AbstractThis document is part 3 of a three-part report entitled "National Survey of Fringe Benefits in Public Schools, 1987-88." This volume reports fringe benefits received by teachers for the 1987-88 school year in the 944 school systems that responded to the survey. The survey provides information on compensation, leave provisions, group insurance programs, professional liability insurance, retirement plans, severance pay, tuition reimbursement provisions, and payment of professional organization membership dues. (SI)
AnmerkungenPublication Sales, Educational Research Service, 2000 Clarendon Blvd., Arlington, VA 22201 (Stock No. 219-21762, $34.00).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: