Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionPortland Public Schools, OR.
TitelElectrical Occupations Curriculum Guide, Levels 3 through 6. Develop and Implement Model Electrical Cluster Program.
Quelle(1983), (145 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Behavioral Objectives; Communication Skills; Definitions; Electric Circuits; Electrical Appliances; Electrical Occupations; Electrical Systems; Electricity; Electronic Equipment; Electronics; Electronics Industry; Employment Opportunities; Equipment Maintenance; Equipment Utilization; Glossaries; Guidelines; High Schools; Human Relations; Instructional Materials; Learning Activities; Power Technology; Program Implementation; Safety; Secondary Education; Trade and Industrial Education; Units of Study
AbstractThis curriculum guide contains materials for use in implementing four levels of a course in electrical occupations that is designed for students in grades 9-12. Presented first are concept lists, instructional planning (learning activity) sheets, and project sheets for use in teaching the third and fourth levels of the course. Level V instructional units include the following topics: electrical construction and troubleshooting, power supplies, solid state devices, amplification, and digital fundamentals. Provided for use in the sixth level of the course are instructional units dealing with AM-FM radios, audio systems, television systems, digital systems and microprocessors, solid state devices, and appliance repair. Appendixes to the guide contain safety and project guide sheets, a bibliography, a circuit trainer exploration sheet, tool requirement lists, a glossary of applied technology, and a skills card. (MN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: