Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSouviney, Randall J.
InstitutionIndigenous Mathematics Project, Port Moresby (Papua New Guinea).
TitelAssessment Administration Guide. Indigenous Mathematics Project. Working Paper 3.
Quelle(1980), (112 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterCognitive Development; Cross Cultural Studies; Curriculum Development; Educational Research; Elementary Education; Elementary School Mathematics; Mathematical Vocabulary; Mathematics Achievement; Mathematics Curriculum; Quantitative Tests; Reading Achievement; Reading Tests; Papua New Guinea
AbstractThe assessement materials described in this report were used by the Indigenous Mathematics Project to document various achievement and cognitive development factors at five sites in Papua New Guinea. The achievement instruments are criteria-referenced and consist of the Primary Maths Achievement Test, The Test of Arithmetic Skills, and the reading and dictation tests. There are also seven cognitive assessment tasks, assessing visual memory, M-space, class inclusion, conservation of number, logical classification, seriation (double), and conservation of length. Instructions for administration and a list of materials needed are provided for each instrument. The appendix contains the data collection sheet, a coding sheet, and each achievement test. (MNS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: