Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionDistrict of Columbia Public Schools, Washington, DC. Dept. of Research and Evaluation.
TitelT.A.P.--Teacher Appraisal Process.
Quelle(1978), (46 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAchievement Rating; Classroom Environment; Classroom Observation Techniques; Classroom Techniques; Elementary Secondary Education; Evaluation Criteria; Evaluation Methods; Public Schools; Teacher Behavior; Teacher Evaluation; Vocational Aptitude
AbstractThe methods and instruments used for the appraisal of teachers' performances in the classroom are outlined in this booklet. Four major considerations of this evaluation process are discussed in the introduction: (1) rationale for a process of appraisal; (2) definition of the appraisal process; (3) description of the appraisal process; and (4) utilization of outcomes of appraisal. Samples of forms used in the evaluation of teachers are included. The forms are organized in such a way that the observer/evaluator may consider the characteristics of the students and the physical facility, as well as the behavioral objectives of the teacher, the materials and resources used, and assessment procedures and instruments to be used. A glossary of terms is provided. (JD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: