Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMerkel, Joseph G.
TitelA Follow-Up Study of the Participants of the Nine National Science Foundation Academic Year Institutes for Junior High School Teachers of Mathematics Held at San Jose State College, 1962 to 1970.
Quelle(1970), (51 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHochschulschrift; Educational Research; Inservice Teacher Education; Institutes (Training Programs); Junior High Schools; Masters Theses; Mathematics Education; Mathematics Teachers; Science Programs; Secondary Education
AbstractThis report is based on 144 questionnaires sent to past participants of the nine National Science Foundation Academic Year Institutes (AYI) for Junior High School Teachers of Mathematics held at San Jose State College, 1962-1970. The questionnaires, sent to each participant in May of the year following completion of their institute, lists 25 activities the teachers may have conducted in their school districts. The activities include: intensive workshops, enrichment lectures, materials files, television teaching, school professional library, and others. Each activity on the questionnaire is discussed in this report and the percent average response to each one is given. Eleven recommendations are made for improvement of future AYI sessions at San Jose State College. (BB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: