Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKingsbury, Ralph
InstitutionNorth Dakota Univ., Grand Forks. Institutional Research Office.
TitelA Tabular Presentation of Student Credit Hour Enrollment, Full-Time Equivalent Faculty, and Cost of Instruction at the University of North Dakota First Semester 1971-72.
Quelle(1971), (39 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCost Effectiveness; Costs; Educational Finance; Enrollment; Faculty; Full Time Equivalency; Higher Education; Teaching Load
AbstractThis document presents tables of student credit hour enrollment, fulltime equivalent (FTE) faculty, the cost of instruction at the University of North Dakota, first semester 1971-72. Tables cover weighted student credit hours and percent change; student credit hour enrollment by level of course; percentage of student credit hour enrollment by level of course; student credit hours taken in departments by graduate students; fulltime equivalent faculty by department and percent change 1967-68 and 1971-72; number of FTE faculty by faculty to teaching and assistants and by undergraduate course level to graduate course level; percent change - weighted student credit hours and FTE faculty 1967-68 to 1971-72; and direct instructional cost per student credit hour by course level and by college and department, 1971-72. (MJM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: