Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLebedev, I.I.
InstitutionJoint Publications Research Service, Washington, DC.
TitelNew Plans for Evening and Correspondence School Students.
Quelle(1968), (15 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterCorrespondence Study; Curriculum Development; Engineering; Evening Programs; Higher Education; Program Length; Scheduling; Sciences; Statistical Data; Technical Education; USSR
AbstractA general discussion is given concerning revisions in hours and schedules for evening and correspondence school students engaged in higher technical education. The teaching plan for the evening system consists of two parts: one for instruction in the first three years, and the other for the next three. The plan for correspondence study provides for six independent calendar-academic years, connected with each other by the continuity of subjects studies. Specialties are listed in the fields of geology, mining and metallurgy, power engineering, radio engineering, machine building, chemical engineering, technology, and construction. Four tables outline sample sequences of study. (translator/ly)
AnmerkungenClearinghouse for Federal Scientific and Technical Information, Springfield, Virginia 22151 (JPRS-45-188, MF $.65, HC $3.00).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: