Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Niess, Margaret (Hrsg.); Gillow-Wiles, Henry (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Handbook of research on teacher education in the digital age. 2. |
Quelle | Hershey, PA: Information Science Reference, IGI Global (2015), CXXVI, S. 380-721 |
Reihe | Advances in higher education and professional development (AHEPD) book |
Beigaben | grafische Darstellungen |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-1-4666-8403-4; 978-1-4666-8404-1 |
Schlagwörter | Digitale Medien; Lehrerbildung; Curriculumtheorie; Computerunterstützter Unterricht; Aufsatzsammlung |
Abstract | "This book focuses on the needs of teachers as they redesign their curricula and lessons to incorporate new technological tools. Including theoretical frameworks, empirical research, and best practices".. |
Erfasst von | Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg |
Update | 2016/2 |