Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Hoffman, Eva; Norman, Susan |
---|---|
Sonst. Personen | Langley, Justina (Ill.) |
Titel | Stepping stones. First lessons in accelerated learning. For use with children aged 7 - 11. 1. publ. |
Quelle | London: Saffire Press (2004), 64 S. |
Beigaben | Illustrationen |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 1-901564-09-6 |
Schlagwörter | Intelligenz (Psy); Kognitive Entwicklung; Mapping; Selbstwertgefühl; Sinneseindruck; Kind; Grundschule; Lernen; Lernmethode; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsplanung; Arbeitsmaterial; Unterrichtsmedien; Unterricht; Gehirn; Bewegung (Motorische) |
Abstract | Detailed lesson plans at three progressive levels guide the teacher through seven essential elements of Accelerated Learning: (1) Building self-esteem; (2) Developing emotional intelligence; (3) Thinking creatively with mind mapping; (4) Moving to enhance learning; (5) Discovering your amazing brain; (6) Maximising your multiple intelligences; (7) Using your senses for learning. (DIPF/Orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2007/1 |